Księga procesów Zintegrowanego Systemu Zarządzania w UMP
Instrukcje ogólne
In 2 Wydawanie opinii prawnych
wyd.08
In 3 Prowadzenie spraw sądowych
wyd.09
In 9 Instrukcja korzystania z komputerów UMP przez osoby trzecie wyd.08
In 11 Tworzenie i aktualizacja kart usług świadczonych przez UMP
wyd.11
In 12 Informowanie społeczności lokalnej
wyd.09
In 18 Przygotowywanie projektów uchwał i materiałów na sesje RMP
In 19 Przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Płocka
wyd.11
In 20 Załatwianie interpelacji radnych Rady Miasta Płocka oraz wniosków posłów i senatorów RP
wyd.11
In 21 Tworzenie i aktualizacja mapy aktywności organizacji pozarządowych
wyd.02
In 22 Sprostowanie informacji prasowej
wyd.04
In 23 Rozpatrywanie skarg, wniosków lub petycji
wyd.14
In 25 Wymagania dla umowy
wyd.14
In 28 Patronat honorowy Prezydenta Miasta Płocka
wyd.08
In 29 Użyczenie powierzchni reklamowej na billboardach
wyd.08
-
Wniosek o użyczenie powierzchni reklamowej
wyd.09
In 31 Projekty graficzne publikacji własnych UMP
wyd.05
In 38 Zasady doręczania korespondecji miejscowej UMP
wyd.10
In 40 Instrukcja wydawania materiałów promocyjnych
wyd.07
- Wniosek o wydanie materiałów promocyjnych
wyd.07
In 41 Wystawianie listów referencyjnych
wyd.05
P-1: Doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania - dokumentacja dostępna wyłącznie dla pracowników UMP
P-2: Obsługa klienta
P2 - In 1 Podejmowanie interwencji na rzecz konsumentów wyd. 10
P2 - In 2 Przeciwdziałanie stosowaniu praktyk monopolistycznych wyd. 09
P2 - In 3 Obsługa klientów w Urzędzie Miasta Płocka wyd.02
P2 - In 4 Rejestracja wniosku o wynajem lokalu mieszkalnego
wyd. 08
P2 - In 5 Wydawanie praw jazdy wyd. 13
P2 - In 6 Cofanie i zwracanie uprawnień wyd.13
P2 - In 7 Wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów wyd. 10
P2 - In 8 Wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców wyd. 12
P2 - In 9 Rejestrowanie i wyrejestrowanie pojazdów wyd. 15
P2 - In 10 Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu wyd. 13
P2 - In 11 Wydawanie dowodów osobistych
wyd. 14
P2 - In 12 Udostępnianie danych
wyd. 14
P2 - In 13 Wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie imprezy masowej
wyd.12
P2 - In 14 Wydawanie decyzji o uznaniu żołnierzy
wyd. 14
P2 - In 15 Zmiana danych adresowych
wyd. 14
P2 - In 16 Zameldowanie i wymeldowanie
wyd. 13
P2 - In 17 Wydawanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych
wyd.12
P2 - In 18 Wydawanie zaświadczeń, zezwoleń i licencji w transporcie drogowym
wyd. 10
P2 - In 19 Obsługa wniosków o wpis do CEIDG wyd. 06
P2 - In 20 Składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami wyd.08
P2 - In 21 Zatrzymywanie, cofanie lub zachowanie uprawnień ze względu na stan zdrowia wyd.03
P2 - In 22 Profesjonalna rejestracja pojazdów wyd. 01
P2 - In 28 Przyjmowanie interesantów zgłaszających się do Prezydenta Miasta, jego Zastępców oraz Sekretarza Miasta
wyd.12
P2 - In 29 Zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym ...
wyd.06
P2 - In 31 Wydawanie zezwoleń na utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną wyd. 10
P2 - In 33 Wpis do ewidencji innych obiektów świadczących usługi hotelarskie wyd. 06
P2 - In 36 Wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych
wyd. 03
-
Załącznik nr 1 - formularz wniosku o wpis do rejestru
-
Załącznik nr 2 - formularz informacji o zmianie danych zawartych w rejestrze
-
Załącznik nr 3 - formularz wniosku o wykreślenie z rejestru
P2 - In 37 Wydawanie opinii konserwatorskiej
wyd. 04
P2 - In 38 Wydawanie decyzji - pozwoleń konserwatorskich
wyd. 04
P2 - In 40 Zatrzymywanie i zwracanie prawa jazdy
wyd. 06
P2 - In-42 Gospodarowanie odpadami
wyd.04
P2 - In-43 Ochrona powietrza atmosferycznego
wyd.05
P2 - In-44 Ochrona przyrody
wyd.03
P2 - In-45 Pozwolenie zintegrowane
wyd.05
P2 - In-46 Rolnictwo, leśnictwo i łowiectwo
wyd.04
P2 - In-47 Rybactwo
wyd.04
P2 - In-48 Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
wyd.04
P2 - In-49 Zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne
wyd.04
P2 - In-50 Zatrzymywanie praw jazdy na 3 i 6 miesięcy . Zwracanie praw jazdy po ustaniu przyczyny
wyd.05
P2 - In 51 Zatrzymywanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego
wyd. 05
P2 - In 52 Wpis do ewidencji wykładowców lub instruktorów nauki jazdy
wyd. 05
P2 - In 53 Kontrola ośrodków szkolenia kierowców
wyd. 04
P2 - In 54 Kontrola stacji kontroli pojazdów
wyd. 05
P2 - In 55 Wydanie uprawnienia diagnosty do wykonywania badań technicznych
wyd. 04
P2 - In 56 Kontrola w zakresie transportu drogowego
wyd. 04
P2 - In 58 Wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu tytułem zobowiązań
wyd. 09
P2 - In 59 Wypłata świadczeń pieniężnych osobom, które odbyły ćwiczenia wojskowe
wyd. 02
P-3: Zarządzanie przestrzenią miejską
P3 - In 1 Pojazd bez tablic lub nieużywany wyd.03
załącznik do instrukcji P-3 In-1
P3 - In 3 Uzyskanie dofinansowania za pojazdy wycofane z eksploatacji wyd.03
P3 - In 4 Realizacja potrzeb remontowych wyd.01
P7 - In 3 Dofinansowanie działań wychowawczych
wyd.07
P7 - In 8 Przyznawanie nagród Prezydenta Miasta Płocka
wyd.06
P7 - In 11 Dofinansowanie działań wychowawczych placówek miejskich
wyd.07
P7 - In 13 Kierowanie nieletniego do MOS
wyd.01
P9-In 1 Uwzględnienie zagadnień środowiskowych przy sporządzaniu lub zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
wyd. 02
P9-In 2 Uwzględnienie zagadnień środowiskowych przy sporządzaniu lub zmianie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
wyd. 02
P9-In 3 Sporządzanie opracowania ekofizjograficznego
wyd. 02
P9-In 4 Uwzględnianie zagadnień środowiskowych na etapie wydawania decyzji o wzizt
wyd. 02
P9-In 5 Zasady i tryb udostępniania modelu 3D zabudowy miasta Płocka wraz z numerycznym modelem terenu
wyd. 02
P-10 In-4 Analiza powiązań SRWM ze SZRGMP
P-4: Zarządzanie zasobami ludzkimi
P-4 Schemat procesu
P-4 Pr-2 Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w UMP wyd. 19
załączniki w formacie .odt:
-
Wzór wniosku o nabór kandydata
-
Wzór wniosku w sprawie zatrudnienia, awansu, przeniesienia pracownika
-
Wzór karty opisu stanowiska pracy
P-4 In-2 Organizowanie praktyk zawodowych w Urzędzie Miasta Płocka
P-4/In-4 Organizowanie staży w UMP
P- 5: Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
P8 Deklaracja stosowania
wyd.09 z 14.04.2016
pozostała dokumentacja dostępna wyłącznie dla pracowników UMP
P5 - In 1 Zarządzanie profilami zaufanymi ePUAP w UMP
wyd.03
P-6: Zarządzanie BHP - dokumentacja dostępna wyłącznie dla pracowników UMP
P-7 System Zarządzania Środowiskowego
P-7 Księga środowiskowa wyd.09
P-7 Pr-1 Określanie i ocena aspektów środowiskowych wyd.10
P-7 Pr-2 Monitorowanie i pomiary środowiskowe wyd.08
P-7 Pr-3 Gotowość i reagowanie na sytuacje awaryjne wyd.10
P-7 Pr-4 Procedura efektów bezpośrednich wyd. 07
P-7 In-1 Reagowanie na awarie - wyciek substancji ropopochodnych wyd.04
P-7 In-2 Weryfikacja zgodności postępowania z przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska wyd
P-7 In-3 Aktualizacja PZŚ oraz sporządzanie sprawozdania z realizacji zadań objętych Programem wyd.05
P-7 In-4 Komunikowanie stronom zainteresowanym działań UMP w ramach zarządzania środowiskowego wyd.01
Aktualizacja: Zespół Systemów Zarządzania
W związku z wejściem w życie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że instrukcje i procedury będą systematycznie aktualizowane.
Księga
ZSZ
Polityka
ZSZ
Polityka
Środowiskowa
Polityka
BHP
Polityka Bezpieczeństwa Informacji
Cele
SZBI
Rejestr aspektów środowiskowych
Zarządzanie
środowiskowe
Zarządzanie
BHP
Poszczególne
procesy
Kodeks
etyki
Standardy Obsługi Klienta